dannie

Sådetså.

Långsamt

Publicerad 2009-09-12 16:51:31 i Babbel,

går det framåt med att återställa macan till dess tidigare liv. Inte särskilt många bilder än, men några från den senaste tiden kan jag bjuda på!


Kolla ungefär vid pilen. Från GPSen. Tyvärr fick jag inte se den roliga gropen, det var Jenny som fick det uppdraget.


Var och jobbade vid linbanan häromdagen, bestämde mig för att om jag bor kvar här nästa år ska jag banne mig åka den. www.linbanan.com


Mina ständiga följeslagare i skogarna runt Malå. Häromveckan förutspådde Kodjo i morgonpasset spridda renskurar, och det stämde då bilden är tagen den dagen.


Ibland stöter man på sånt här i skogen. Trist visseligen, men ibland gömmer sig skatter i högarna.


En tjusig Kockumstvättbalja. Ett litet hål i den, men det bidrar bara till charmen. Snart har jag fyllt tekoppen med Kockums emaljsaker... Hittade en annan hög igår och där gömde sig denna godbit:


Ja, inte blomman, det hämtade (som mormor säger) jag på plantagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dannie

En skånsk tös i Norrland, jobbar med skog men gillar bäst att vara med bästa sambon och finaste dottern!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela