dannie

Sådetså.

Mitt jobb i bilder

Publicerad 2009-10-02 09:09:38 i Babbel,

Jag har ju bekant världens bästa jobb. Det är inte så att jag alltid känner det, men på dagar då jag knappt för arslet ur bilen påminner jag mig själv om att det är det.


Ibland klättrar man upp för ett berg och vips så ser man halva Västerbotten.


Ibland ser det lite väl skött ut.


En liten påminnelse om att jag inte är ensam i skogen. Inte för att jag någonsin glömmer det...


Fin liten paus någon annanstans.


Jag borde nog ha högre lön.


En liten linbana i skogen. Eller VÄRLDENS längsta linbana? Nästa år ska jag banne mig åka åbäket!


Eftersom vi åker Västerbotten runt så sightseear vi ibland också. Detta är Sorseles kyrkogård, här vill jag bo när jag är död. Bli tallmat.

Sällskap i Malåskogarna. Varje dag.


Mmm, faktiskt bara en punka för mig denna sommaren. Alla oljetråg och andra viktiga bilkomponenter klarade sig. Här är jag ungefär en timme norr om Skellefteå... Det tog en och en halv timme att köra till Skeå och som tur var fick jag däcket lagat där och slapp snigla mig i 80 till Umeå.


Vissa dagar har jag sällskap i skogen. Här hittade jag skogsmulle. Klok som h*n är sportade h*n modeplagget varselväst så här i jakttider.


Mmm, skogsporr sysslar vi också med. Planerare visar oss favoritställen. Vissa, eller väldigt många, likheter med min fejjanbild.

Nu är det slut, tut. Nu måste jag jobba. Eller jag har fortfarande dötid så det kanske blir nått inlägg till.

Kommentarer

Postat av: jessica

Publicerad 2009-10-04 05:53:05

Det var duktigt bengta! Anterligen en uppdatering! Har du kikat pa min? Puss o kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dannie

En skånsk tös i Norrland, jobbar med skog men gillar bäst att vara med bästa sambon och finaste dottern!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela