dannie

Sådetså.

Torsdagsbilder

Publicerad 2009-05-07 17:49:14 i Babbel,


Min balkong just nu. Tänkte att jag skulle täcka det fula, randiga golvet med plastmattor i olika färger, men än så länge har jag bara två, så det ser lite tokigt ut. Men efter sommarens loppisar och höstens utförsäljningar av sommarsaker så ska det nog se bättre ut! Den tjusiga stolen är ett bra soprumsfynd från Geografigränd (som jag för övrig besökte i söndags och tog lite bilder, får återkomma till det).


Fick ett ryck igår och planterade lite i lådan. Persilja och gräslök är planen, men vi får väl se om det blir nått. Förra året blev det tre strån gräslök tjocka som hårstrån...


Jag verkar dock inte ha så gröna fingrar. Denna köpte jag i lördags, redan svårt döende. Illa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dannie

En skånsk tös i Norrland, jobbar med skog men gillar bäst att vara med bästa sambon och finaste dottern!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela