dannie

Sådetså.

Obygden i sitt esse

Publicerad 2009-05-22 11:24:02 i Babbel,

Tänkte åka lite tidigare från jobbet idag så jag hinner tvaga mig innan jag ska till Mikapika. Så jag researchade alternativen, så här ser de ut:



Jag kan alltså åka från Vindeln 15.10 och ha mer än en timme i Hälsingfors, vilket ligger i nästan motsatt riktning än Ume och komma till Ume 17.55, eller så kan jag åka 16.55 och komma till stan 18.00. Vilka beslut... Kan ju lägga till att igår när jag insåg att jag glömt min mobil på jobbet och ville åka och hämta den gick nästa buss 20.55. Klockan var då halv nio på morgonen. Wonderful.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dannie

En skånsk tös i Norrland, jobbar med skog men gillar bäst att vara med bästa sambon och finaste dottern!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela