dannie

Sådetså.

Examensdagen i bilder

Publicerad 2009-05-19 20:13:17 i Babbel,


Nyfirade, mingel i Åteln. Snygga västarna inkluderade.


Gullunge eller apbebis.


Ylva med horn. Detta är då aftonen när vi för sista gången hängde ihop på skogis.


Waffe rappar.


Fridolinus och Maja sjunger. Jag är alltför upptagen med att fotografera.


Vad vi gör här vet jag inte, troligtvis sjunger i kombination med drickande.


Styrkeprov. Några styrkedroppar innanför västen, dock inte för hon med magen.


Danne och Fridolinus. Vet inte riktigt om Danne står för denna bilden, men han hittar förhoppningsvis inte hit...

Sen blev det efterfest på min balkong, men inga bilder togs då. Eller jo, jag hittade en på min andra kamera, men Danne står nog inte för den bilden heller, så lite censur får det bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dannie

En skånsk tös i Norrland, jobbar med skog men gillar bäst att vara med bästa sambon och finaste dottern!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela