dannie

Sådetså.

Utmaning

Publicerad 2009-03-20 11:35:41 i Babbel,

Sedd i bloggvärlden.

1. Fyra TV program jag brukar se:

- Arga snickaren
- Greys Anatomy
- Antikrundan
- Project Runway

2. Fyra saker jag gjorde igår:

- Jobbade

- Åkte bil

- Lagade lasagne

- Somnade till teven

3. Fyra saker jag längtar till:

- Sommaren

- Påskparty med polisen

- Skåne

- Semester i sommar med Drajson

4. Fyra saker som står på min önskelista:

- En Tivoli

- En fotölj

- En större lägenhet där fotöljen får plats

- Löneförhöjning


5.Fyra saker jag tycker om att göra:

- Vara i skogen med vänner

- Laga mat

- Hitta på bus med vänner

- Åka till Maui och hälsa på det lilla kuttersmycket

6. Fyra saker jag avskyr:

- Lakrits

- Anis

- Fänkål

- Snöslask


 

7. Fyra saker jag åt igår:

- Kiwi
- GI-lasagne

- Ost

- Tuggummi

Oj så givande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dannie

En skånsk tös i Norrland, jobbar med skog men gillar bäst att vara med bästa sambon och finaste dottern!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela