dannie

Sådetså.

Påskplaner

Publicerad 2009-03-20 11:06:38 i Babbel,

Lilla polisen planerar ett besök hos mostern i tekoppen till påsk. Vi ska mysa, gå på stan, gå på bio kanske, åka till Övik och bada i paradiset och fira Fridolinus som fyller år då. Sen hoppar vi på tåget till södern och där ska jag förhoppningsvis spendera veckan efter påsk. Får kanske släpa med mig jobbet, men det kan jag ju faktiskt göra. I Skåne vill jag träffa vännerna, kanske rodda ihop en middag eftersom det är ff på Storskifteberget, vem vill komma? Sen vill jag åka till Kullaberg och kolla på berget och Höganäsoutlet, vem vill följa med? Sen vill jag åka ut i skogen och titta på bokarna också. Nu ska jag jobba lite mer så jag får ta helg nån gång... Tänkte lägga upp lite bilder från helgen, men det får vänta tills efter jobb. Har förresten lyckats trolla bort blåtanden på datorn, mystiskt...

Kommentarer

Postat av: beth

Publicerad 2009-03-23 13:08:38

jag vill komma på allt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dannie

En skånsk tös i Norrland, jobbar med skog men gillar bäst att vara med bästa sambon och finaste dottern!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela