dannie

Sådetså.

Och efter det, helgen i Skåne

Publicerad 2009-03-27 17:24:30 i Babbel,

Shit vad busy jag har varit under mars månad. Mot Skåne bar det av helgen efter Åre.


Fredag: 6 timmar hos Lulle. Jessie öppnade Pandoras ask, jag såg ut ungefär som vanligt.


Och sen tjejkväll i Vintrie. Singstar och sprit.


Lördag: Gick på loppis med syster och tillhörande barn. Efter det blev jag visst barnvakt till hela ligan medan deras föräldrar åkte till grannhålan. Så vi gick till lekparken och rastade kiddona lite. Sen fick Klara följa med mostrarna på bio och sen 3D-film. Sen på kvällen hade vi schlagerparty med nio tjejer och en pojke.


Söndag: Kalasdax. Astro läser böcker för sin mormor i väntan på att kalaset ska börja.


Klara har löktjänst.


Idun spöar alla i sällskapsspel.


Måndag = min födelsedag. Jessica bjuder på finlunch inklusive efterrätt på IKEA.


Sen hälsade vi på jordens snällaste bebis. Och hans mamma förstås.

Sen åkte jag hem igen. Men jag återkommer om två veckor. Då undrar jag vem som vill komma på middagskalas den 18e i Svedala?!?

Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2009-03-28 07:24:07

Bra jobbat Dannie!

Vara grannar har flyttat och med dem det tradlosa natverket... Attans, ska man behova betala for internet nu?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dannie

En skånsk tös i Norrland, jobbar med skog men gillar bäst att vara med bästa sambon och finaste dottern!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela