dannie

Sådetså.

Jag vill

Publicerad 2009-03-20 11:05:21 i Babbel,

- att det ska bli vår på riktigt, dvs sol och värme
- ha mer fritid, dvs inte spendera två timmar av min dag på väg till och från jobbet
- gå på loppisar i sommar
- åka till Skåne efter påsk och träffa alla som jag inte hunnit med de sista vändorna
- se havet som jag inte sett på länge. Eller jo, jag såg det i måndags förresten, men mer av den varan
- åka på semester i sommar
- bli frisk så jag kan börja träna lite mer
- köpa en ny cd-spelare, har siktat in mig på en Tivoli, men känns 4500 lite mastigt för en CD-spelare? Kan tillägga att 4500 är reapris på en utgående modell...
- att tekoppen skulle kunna vara lite större så jag kunde ha ett vardagsrum
- ja, och en massa annat också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dannie

En skånsk tös i Norrland, jobbar med skog men gillar bäst att vara med bästa sambon och finaste dottern!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela