dannie

Sådetså.

Min morgon

Publicerad 2009-01-27 08:31:50 i Babbel,

Jag tänkte göra en bildkavalkad av min dag för ett tag sen, men kom av mig halvvägs så det blev inget. Så nu blir det bara morgondelen av min dag. Sådetså.


Min frukost. Fridolinus tyckte en gång att jag var konstig som åt två stekta ägg och en avokado till frukost. Men jag tycker om det.


Nu börjar det bli stressigt. För att förtydliga så är detta inte tiden då jag går upp utan tiden jag springer ner för trappan för att hinna med min skjuts.


Tur att det inte är så kallt... Men det är banne mig mörkt.


På kontoret, mitt och Helenas dagisrum. Mitt skrivbord till vänster, Helenas till höger. Min strategi är att ha allt framme så man kan se sakerna. Helenas strategi är att dricka mycket kaffe.


Och den här luringen står brevid fikabordet. En glad uppsyn och kikare glädjer väl vem som helst?

Det var allt i denna delen av Vindelnlivet. Nästa avsnitt kanske innehåller bilder på det mest populära fortskaffninsmedlet i denna håla?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dannie

En skånsk tös i Norrland, jobbar med skog men gillar bäst att vara med bästa sambon och finaste dottern!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela