dannie

Sådetså.

Abstinens, big time!

Publicerad 2009-02-04 17:02:06 i Babbel,

Inne på tredje dagen på mitt nya liv och det är svåååårt! Är så otroligt sötsugen så jag vet inte var jag ska ta vägen. Som tur är har jag inget sött hemma. Jo, förresten har jag en chokladlåda som jag fick av jobbet i julas, men Lars sa att den var äcklig så jag håller mig borta. Tar en kopp cappu cappu istället, gott. Inte mums, gillar inte när folk skriver det. Gott är det. Sådetså.

Har jobbat hemma idag, går sakta. Tog visst sovmorgon till nio, satt inte framför datorn förrän klockan tio. Sen vid tolv var det dags att göra sig i ordning för att vara åhörare på Saras ex-jobbsredovisning för att stilla mitt pollennörderibehov. Överlämnade presenter till våra handledare också, Ulf blev mållös. Lyckat helt enkelt.

Nu var datat hemtankat så då blir det jobb en stund till. Bara fyra timmar kvar av arbetsdagen, eller en timme om jag tar mina tre plustimmar som ligger och skräpar. Tjipp!

Kommentarer

Postat av: Andrea

Publicerad 2009-02-04 19:47:42

men du är duktig tjejen!!!! keep it up!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dannie

En skånsk tös i Norrland, jobbar med skog men gillar bäst att vara med bästa sambon och finaste dottern!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela