dannie

Sådetså.

McDöd

Publicerad 2009-08-14 14:18:20 i Babbel,

Förra veckan när jag skulle skriva en packlista inför fjällen hängde sig min maca och sen gick den inte att starta igen. Troligtvis har hårddisken pajat och därför händer det inte mycket här. Allt från de två senaste åren är borta, inklusive alla bilder... Trist, men shit happens. Nu ska datorn lagas med ny hårddisk och sedan ska en extern hårddisk inhandlas och jag ska bli bättre på backup.

Nu har jag med mig jobbdatorn hem så då kanske jag kan lägga upp lite bilder i helgen iallafall. Mycket har hänt sen sist. Jag har varit i Skåne i en vecka, Kroatien i en med Andréa och i fjällen förra helgen. Nu är det tillbaka till jobb i två veckor, sen åker jag till Skåne för att träffa Jessie. Ikväll blir det grill på Tunnelbacken.

Tjipp och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dannie

En skånsk tös i Norrland, jobbar med skog men gillar bäst att vara med bästa sambon och finaste dottern!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela