dannie

Sådetså.

Blåsor (lite äckelinlägg), eller SM i Leukoplast

Publicerad 2009-08-14 16:28:50 i Babbel,

Betto: Är nästan utom tävlan då hon gillar den gröna tejpen istället. Men en härligt fd blåsa hade hon på lilltån. Syster Dannie fick hjälpa till att compeeda.


Linda: Hade läckra blåsor på hälarna, men min jobbdator vill inte ta emot bilden från telefonen, så då får det vara utan.

Dannie: Mer än halva rullen på fötterna. Plus ganska mycket lera. Den läckra posen bjuder jag på. Kanske en ny profilbild till Facebook kanske?
 

Kommentarer

Postat av: bettopretto

Publicerad 2009-08-20 12:45:09

jag har tagit bort all tejp från mina fötter nu!!! nästen helt läkta =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dannie

En skånsk tös i Norrland, jobbar med skog men gillar bäst att vara med bästa sambon och finaste dottern!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela