dannie

Sådetså.

Saker jag stör mig på

Publicerad 2009-04-02 16:02:46 i Babbel,

idag dådå.

- Hemsidor med musik på som startar så jag blir skrämd.
- Hemsidor där sidokolumnen följer med när man scrollar ner.
- När jag bläddrar i mitt enorma excelart och råkar trycka på control och nedpilen samtidigt och hamnar på 4000e raden. Gjorde det med en lönerapport för ett tag sen och det resulterade i att chefen skrev ut 400 tomma sidor. Oops.
- Mina ben som verkar ha sockerdricka istället för blod idag.
- Vädret som tyckte det var lämpligt att snöa idag den 2a april. Fast nu regnar det, inte så mycket bättre det.
- Mina strumpbyxor som vägrar sitta på plats. Jag måste för övrigt leva i kjolar och dylikt numera då mina favo, och enda, jeans som passar åkt till himlen. Eller himlen, dom ligger på badrumsgolvet med ett stort hål mellan benen.
- Min hjärna som verkar föredra att hålla mig vaken om kvällen framför att somna tidigt och vakna någorlunda utvilad.

Så, det var mitt bidrag till neg-torsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dannie

En skånsk tös i Norrland, jobbar med skog men gillar bäst att vara med bästa sambon och finaste dottern!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela