dannie

Sådetså.

Jessie, nu bloggar jag!

Publicerad 2008-09-25 19:26:30 i Babbel,

Sitter på kontoret och funderar lite. Har jobbat klart för idag och undvek för jag-vet-inte-vilken-dag-i-ordningen att bli uppäten av björn. Det närmsta jag kom var ett gäng tjäderpullor som stod på vägen när jag kom med folkracebilen. Hade ju tänkt lägga upp lite schyssta bilder från skogen, men jag har ingen kamerasladd, så det får bli en annan dag helt enkelt.

Idag fyller lilla stora Sofia 12, inte illa. Ringde henne precis, men hon hörde inte vem det var. Gissade på Jessie och sedan mormor Ruth, borde nästan ta tillbaka presenterna, men jag har så svårt att komma i storlek 164, speciellt i jeanskjol, så hon får väl behålla grejorna. Och polkagrisarna har hon säkert redan tryckt i sig.

Nu ska jag gå hem och avjnuta en delikat middag bestående av falukorv och mackisar, möjligtvis en lite grönsak om jag har tur. Imorgon ska jag och Magnus ut och titta på lite områden som natursnokarna har letat upp och tydligen ska en natursnok följa med och granska oss... Läskigt... Jaja, det ska nog gå bra, tänkte muta honom med bullar från lilla bageriet, det gillar nog natursnokar. Hemåt var det. Fortsättning följer!

Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2008-09-27 08:47:09

Ja det ar bra! Blogga pa bara! Jag har sa smatt skapat en blogg at mig o Kelly, men den ar inte klar annu...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dannie

En skånsk tös i Norrland, jobbar med skog men gillar bäst att vara med bästa sambon och finaste dottern!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela