dannie

Sådetså.

Brist på bloggning

Publicerad 2008-11-13 20:58:48 i Babbel,

för jag har inget roligt att förtälja. Har varit på kurs i Stockholm, roligast var att träffa Pelle och prata skit med honom. Annars var det också trevligt att sova på hotell, få mat serverad morgon, middag och kväll. Sen har jag träffat Linnea som åkte på samma plan som jag till Norrland, det var också trevligt. Mötet resulterade i skjuts till Vindeln dagen efter, very nice. Sen har två dagar på jobbet följt, börjar komma in i rutinerna med samåkning och fikapauser. Fast imorrn återvänder jag och chefen till skogen, ett besök i Malå är inbokat. Roligare än så är det inte nu. Klart slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dannie

En skånsk tös i Norrland, jobbar med skog men gillar bäst att vara med bästa sambon och finaste dottern!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela