dannie

Sådetså.

Shit

Publicerad 2008-05-13 22:09:18 i Allmänt,

Jag vet att jag en gång skrev att jag inte skulle älta på bloggen, men nu har det skitit ihop sig på riktigt. Trodde att jag var på god väg att klura ut allt. Sen har han som går under namnet idioten mage att, tre månader efter han dumpat mig på det fulaste sättet i världen, meddela att han nu skrivt ett brev till mig. Oj, det blev lite konstig mening, men men. Anywho, brevet är ett svar på det långa brev som jag skrev dagen efter the break up, och han sa att han skulle skriva tillbaka men eftersom inget brev har dykt upp så tyckte jag att det var det. AAAAAA! Känner för att supa mig redlös och skrika från balkongen eller nått. Ush, varför kan han inte bara försvinna?

Så, frågan är: att läsa eller inte läsa.
Alternativ ett: Läsa brevet och riskera att bryta ihop och hamna på ruta ett igen. Det känns som jag har kommit ganska långt, och det funkar bara jag slipper påminnas om the a-hole.
Alternativ två: Inte läsa, må bra men vara grymt nyfiken på vilka usla ursäkter som har formulerats under tre månader.

Fortsättning följer förhoppningsvis inte. Sådetså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dannie

En skånsk tös i Norrland, jobbar med skog men gillar bäst att vara med bästa sambon och finaste dottern!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela