dannie

Sådetså.

Mer jobb

Publicerad 2008-05-22 17:32:39 i Babbel,

blev det idag med ex-jobbet. Handledaren tyckte att jag skulle skriva om diskussionen lite. Jippi sa jag absolut inte, men men. Men slutet av hans mail om det hela gorde att jag inte gick och gömde mig bakom en björk, nämligen "Deppa för fasen inte ihop nu! Det handlar bara om struktur...". Tur att man har en engagerande handledare. Och sen tyckte han att jag skulle komma till instutitionens torsdagsfika, det gör ju inte saken sämre. Så nu sitter jag här med underverket, som är på gränsen att förändras tillbaka till eländet, men men. Det ska bli klart, och det snart.

Så nu sitter jag och Macan här, i tekoppen och lyssnar på Deportees. Kom och tänka på att Deportees alltid kommer att påminna mig om de glada dagarna i Umeå. Inte för att jag ser mig själv flyttandes härifrån inom det närmsta, men man vet aldrig ju.

Så, det var allt. Nu ska det skrivas så det ryker om det. En iaktagelse häromdagen, shit vad svårt det är att skriva en svensk sammanfattning när man skrivit hela arbetet på engelska. Jag verkar inte kunna svenska längre. Attans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dannie

En skånsk tös i Norrland, jobbar med skog men gillar bäst att vara med bästa sambon och finaste dottern!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela