dannie

Sådetså.

Klantrumpa

Publicerad 2008-05-27 20:45:50 i Babbel,

är jag. Var ambitiös och gjorde hela presentationen i skolan idag, men vad gör jag sen. Jo, lämnar kvar i USB-minnet i datorn på skolan. Som tur är har nån troligtvis hittat det, så jag kan få tillbaka det innan redovisningen imorrn. Men klantigt ändå.

Annars är bakfabriken öppen. Två sorters kakor ska det bjudas på imorrn när jag knuffa ur det trygga boet på instutitionen.

Nu ska redovisningen övas in, imorrn ska den sitta så alla blir impade av underbarnet. Sådetså!

Kommentarer

Postat av: Pluggoberta

Publicerad 2008-05-28 11:03:12

Jag håller tummar och tår för dig idag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dannie

En skånsk tös i Norrland, jobbar med skog men gillar bäst att vara med bästa sambon och finaste dottern!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela