dannie

Sådetså.

Packar

Publicerad 2008-12-14 14:03:08 i Babbel,

men jag tycker verkligen inte om det. What to bring, vad ska inte med...

Finkläderna... Den gula västen kommer inte med!


O'boyen är nedpackad, får se om det blir påfyllning i Stockholm om det är plats över i väskan.

Nåväl, det är några dagar kvar innan jag åker. En dag i Vindeln, sen två dagar i Ume sen åker jag iväg med tåget till Stockholm. Där träffar jag Quetzal från Oz, min chef för lite business och sen kinesar jag hos kusin Fredrik i förorten. Sen på fredag sätter jag mig på planet och 23 timmar senare är jag på Maui! Tjihoo!

Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2008-12-14 21:25:32

Vada, varfor ska inte den gula vasten med? Den hade ju gjort succe har bland alla speedos. Du kan ju ha den over bikinin!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dannie

En skånsk tös i Norrland, jobbar med skog men gillar bäst att vara med bästa sambon och finaste dottern!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela