dannie

Sådetså.

Två veckor

Publicerad 2008-08-09 14:14:59 i Babbel,

klarade jag mig utan att äta godis. Sen kom jag hem till Skåne och mor och far och hittade en och en halv Marabou i kylen. Nu finns det bara en kvar och jag har ont i magen. Min laktosallergi visar sig även gälla mjölkchoklad, kanske bra? Får intala mig ofta att "jag tål inte mkölkchoklad, jag tål inte mjölkchoklad". I Skåne blåser det, what a överraskning. Men när jag gick av planet vid elva snåret i torsdags natt var det mörkt och varmt, precis som det ska vara en sommarkväll i hemlandet. Saknar faktiskt Skåne lite när det är sex grader varmt när jag börjar jobba.

Nu kollar jag på OS för glatta livet. Försöker verkligen komma på vad man kan ge till sin svåger som nyss firat tioårsjubileet av sin 30-årsdag. Imorrn är det 90-årskalas för hela slanten, sen på måndag åker jag tillbaka till Norrland igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dannie

En skånsk tös i Norrland, jobbar med skog men gillar bäst att vara med bästa sambon och finaste dottern!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela