dannie

Sådetså.

Ooootroligt

Publicerad 2008-04-13 21:02:32 i Allmänt,

vad jag kan alstra disk, alldeles ensam. Eftersom jag ex-jobbat mer än 100% denna helgen så har jag avsagt mig hemmajobb, såsom diskning. Det syntes när jag släpade hem mig idag...

image33

Jaja, nu är det åtgärdat, middag tillverkades också. Visst blodvite uppstod dock i samband med morots-rivning, du tänkte rätt HKHPC, när jag fick rivjärnet för lääänge sen.

Ett annat mysterium som förbryllar mig en kväll som denna. Ungefär en gång i timmen ringer det ett dolt nummer och när jag svarar med min glada stämma så säger en maskin: "Hej, mitt namn är Daniel och jag har sökt dig blablabla för vår kunds produkt. Jag önskar dig en trevlig dag". Va? Jaha? Är det någon som försöker driva mig till vanvett. Förhoppningsvis slutar "Daniel" att ringa innan natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dannie

En skånsk tös i Norrland, jobbar med skog men gillar bäst att vara med bästa sambon och finaste dottern!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela