dannie

Sådetså.

Jag kan inte...

Publicerad 2008-04-12 15:54:44 i Allmänt,

koncentrera mig på en sak i mer än 10 minuter i taget, så nu blir det uppdatering. HKHPC ligger i lä, dags att uppdatera lite fröken! Detta är mitt liv för närvarande:

image31

Som ni ser är det ganska dött på Skogis, tur Macan håller mig sällskap. Gjorde förresten ett fynd på Tradera igår, men jag vet inte om saken i fråga är snygg eller ful. Ett kakfat i två plan, eller våningar kanske det ska vara. Plan funkar nog inte om man pratar om kakfat? Jaja, får se när det anländer om det ska behållas eller lämnas hos insekterna på Ersboda. Bina eller myrorna dvs. Nu blev det Johnny Kontant på i-tonerna, då är det bäst att jobba på. Så jag år gå hem nån gång! Sådetså!

Kommentarer

Postat av: Ewie

Publicerad 2008-04-12 15:57:47

åh ge mig din mac:)

Postat av: Jesse

Publicerad 2008-05-11 21:17:16

Johnny Kontant minsann! En pojke som heter Sussie?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dannie

En skånsk tös i Norrland, jobbar med skog men gillar bäst att vara med bästa sambon och finaste dottern!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela