dannie

Sådetså.

Helhelg med mitt elände

Publicerad 2008-04-12 14:02:54 i Allmänt,

Och eländet är ju namnet på mitt ex-jobb. Har suttit på UB hela förmiddagen, men till slut kurrade magen så högt att det tittades runt om sig i tysta rummet. Så jag fick ta mig till mikrosarna på Skogis istället. Så nu sitter jag här i bibblan på Skogis. Fördelar med UB är att jag inte kommer åt nätet där, så då blir det 95% ex-jobb och 5% irrandes och gloning på andra stackare som måste plugga på en lördag. På Skogis å andra sidan kan jag internetta hur mycket jag vill och helt plötsligt så var jag nog nere på 65 % ex-jobb. Men som tur är så är här väldigt dött, så mycket gloning utövas inte. Så nu ska jag sätta igång med skrivandet innan jag tappar tråden. Avslutar med en tjusig bild från ex-jobbsexkursionen.
image30
Den orangea fläcken är min handledare Ulf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dannie

En skånsk tös i Norrland, jobbar med skog men gillar bäst att vara med bästa sambon och finaste dottern!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela