dannie

Sådetså.

Grönbetet

Publicerad 2008-04-25 14:36:51 i Allmänt,

är grönt och soligt. Bloggen verkar lite konstig, men det löser sig nog. Sitter i mamma och pappas kök och verkar ex-jobba, men istället läser jag bloggar och fiskar konversationer på msn. Men jag ska skriva på underverket, in time. Enligt termometern är det nästan 20 grader, kanske borde jag sticka ut näsan utanför dörren. Oj, så intressant detta blev. Jaja, grönbetet stimulerar till framtidsplanering, så så här ser det ut för närvarande:

- Praktik i Höör i två veckor, startar på måndag. Spännande
- Valborg möjligtvis i Lund
- Presentation av ex-jobb 21 maj
- Presentation av projekt 30 maj?
- Slut på min högskolekarriär (för denna gången) i slutet på maj
- Börja jobba i Lycksele i början på juni
- Resa till Narvik i höst och spana val med Actionanna
- Jobba i metropolen Vindeln i höst
- Inte bli uppäten av varken björn eller varg under min månader i skogen på egen hand

Det var nog allt. Så jag håller till i Norrland ett år till minst. Sådetså.image42
Och: vem vet varför macan spegelvänder bilderna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dannie

En skånsk tös i Norrland, jobbar med skog men gillar bäst att vara med bästa sambon och finaste dottern!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela