dannie

Sådetså.

utmaning...

Publicerad 2007-03-11 15:39:43 i Allmänt,

Prinsessan har utmanat mig...

REGLER: Bloggare som blir utmanade ska skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange dessa regler. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

Jag känner inte så många som har bloggar, räknas myspace?
Nåja...

1. Jag lyckades döda ett bonsaiträd på mindre än 1 vecka

2. Jag äter som en vänsterhänt men är högerhänt (stavas det verkligen så?)

3. Jag tycker att alla borde äta nyttig mat, men tycker väldigt mycket om skumma saker som fiskbullar och burkravioli

4. Jag har mitt tilltalsnamn som andranamn

5. Mina två yttersta tår är lika långa

6. Jag tycker det är roligt att titta på days of our lives. Speciellt med två veckors mellanrum för man kan ändå följa handlingen. Sådetså!

Jag utmanar: Anngelica, Jessie, teamvolym-gänget. Sen känner jag inte fler bloggare, hoppas jag inte får tre års otur. Anngelica gick inte, så det blev bara två.

Puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dannie

En skånsk tös i Norrland, jobbar med skog men gillar bäst att vara med bästa sambon och finaste dottern!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela