dannie

Sådetså.

snart påsk...

Publicerad 2007-03-28 18:26:33 i Allmänt,

Ny kurs, nya vetenskapliga artiklar att läsa... Börjar bli ganska bra på att sålla vad som är värt att läsa. Men snart är det påsklov så då får jag lite ledigt från pluggandet. Helst innan dess ska jag ha klurat ut ett ex-jobb, så jag får nog sätta igång med det... Ush, krav och sånt, inget kul. Bostadsletandet går också trögt, fast jag har bestämt mig för att skaffa mig en roomie dock, en jag tycker väldigt mycket om... Tänkte att det kunde vara lite ekonomiskt att istället för att betala cirka 8000 i hyra sammanlagt för två lägenheter kan vi ju betala lite mindre för en eftersom vi i princip ändå bor hos varandra. Klokt va? Fast jag ska inte bli vuxen och det läskiga ordet som börjar på s och slutar på ambo. Nej nej nej, det tar vi sen.

I Skåne har jag flera saker på g. Ska klippa mig hos favvo-Lulle, åka till Köpendanmark med syster-yster, kanske träffa prinsessan, ha kalas och träffa släkten, och en massa annat så klart. Nu ska jag äta en delikat middag bestående av fiskbullar och lingonsylt. Sen ska jag skriva ex-jobbsansökan. Tjipp!

Kommentarer

Postat av: ing-marie

Publicerad 2007-03-29 20:16:59

Det tror jag knappt på. Är rätt äckligt o va så vuxen. Eller det beror ju på vad du tänkt var sambo med. Är det nåt i stil med Dan så kanske det itne är så vuxet. Men är det nåt med mer substans, så tror jag att det kan vara intressant, men bra att vänta... Men vad vet jag? Jag har råkat ragga upp en brud. Hon på fotot. Det är lite spännande. Puss.

Postat av: Anonym

Publicerad 2007-03-30 13:14:36

lalala

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dannie

En skånsk tös i Norrland, jobbar med skog men gillar bäst att vara med bästa sambon och finaste dottern!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela