dannie

Sådetså.

Yes!

Publicerad 2007-04-27 15:14:46 i Allmänt,

Sommarjobbet fixat igår, blev erbjuden ett idag också... Först kommer inget, sen kommer inget, sen kommer inget och till slut kommer allt, jobbfronten är som en Heinz-flaska... Men det känns som en stor sten har lyfts, nu kan jag överleva denna sommaren också, samt få lägga lite pengar på en ny dator innan sommaren. För övrigt stressar jag med skola, mulle och flytt, inget går framåt dock. Har bråkat lite med Ff, men bestämde mig idag för att det inte är värt det, dom får göra som dom vill. Tänker lägga ner engagemanget när min period är slut i mars. Då får nån annan göra skitgöran ett tag. Dom flesta gubbarna verkar tro att eftersom jag går i skolan så har jag all tid i världen, men så är det inte.

Jaja, nu ska jag sluta klaga. Hörde av actionanna att det inte vill funka att lämna kommentarer, trist ju. Hoppas det ordnar upp sig så småningom. Jaja, tillbaks till sommarjobbet. Jag ska inventera kraftledningsgator i södra Sverige, så alla som tycker sig bo i den delen av Sverige under sommaren besöker jag gärna då det verkar bli världens road trip. Tänkte anmäla mig till medicinska experiment efter sommaren, se om kraftledningarna verkligen har nån strålningseffekt på mig. Kanske blir jag hypersmart? Det skulle ju inte vara fel?

Nu ska jag städa vidare så den nya hyresgästen som kommer på besök blir impad. Tjipp och hej!

Dannie

Kommentarer

Postat av: Dannie

Publicerad 2007-04-27 15:15:18

funkar detta egentligen?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dannie

En skånsk tös i Norrland, jobbar med skog men gillar bäst att vara med bästa sambon och finaste dottern!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela