dannie

Sådetså.

Sommar nu då?

Publicerad 2006-05-30 15:08:07 i Allmänt,

    Idag luktade det sommar på vägen hem från skolan. Dom hade klippt gräset på Biologigränd, kändes lite somrigt. Men luktar det kaustik soda för jag har lekt hemmafru och rensat avslopp. En bra metod tycker jag. Hellre det än att kräkas när jag drar upp meter efter meter med hårbollar, ush!

Vi behöver en ny kombo, och det snart! Zäta har dragit söderut igen och det blåa rummet står återigen tomt... attans... Men det ordnar sig, det gör det alltid! Nu ska jag räkna lite pengar!

Tjipp o hej!

omrbunke2

Kommentarer

Postat av: solmaj

Publicerad 2006-06-01 10:51:45

Jag vägrade gå upp ur sängen imorse eftersom det regnade. Men det slutade vid halv tio, tur för mig! Tack så väldigt mkt för brevet, det såg jättespännande ut, hade ju glömt bort att jag skulle få det! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dannie

En skånsk tös i Norrland, jobbar med skog men gillar bäst att vara med bästa sambon och finaste dottern!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela