dannie

Sådetså.

längtar...

Publicerad 2006-05-19 22:32:07 i Allmänt,

    ...till skogen. Det var riktigt länge sen jag var ute i skogen nu. Var förstås där i lördags, men jag vill ut och sova sovsäck och titta på stjärnor. Drömde mig tillbaka till natten vi campade på Lanai, det var meteorregn och varmt, helt perfekt. Ja, nästan iaf... Det får gärna hända nått snart, nått spännande. Gärna rödhårig... Hehe...

I helgen lär det inte hända särskilt mycket, caféjobb och mulle brukar inte vara så händelserikt. Nästa helg blir det Norge, synd att missa yran, men sånt får man ta. Norge lär bli roligt, men inte händelserikt det heller. Sen nästa helg efter det kommer mamsen och papsen med lilla bilen. Och sen är det nästan sommarlov, tjihoo! Funderar på att dra till Leksand på midsommar. Kan nog vara roligt, träffa tjejerna och mysa lite. Midsommar brukar annars inte vara så händelserikt det heller. Ush vad mitt liv är tradigt just nu. Känner för att åka nånstans och ha riktigt kul, får se när det blir... Nån som har några förslag?

Nu ska Dannie snart sova så jag är pigg och vaken tills imorrn. Hoppas det blir roligt på vår vinkväll med spel på kvällen. Ja, det är viktigt att betona det rätt, vinkväll med spel, inte spelkväll med vin!

Gonatt! Och ha det kanonkul på karnevalen alla mina skånska vänner!


Dannie

Kommentarer

Postat av: jojobeans

Publicerad 2006-05-21 22:45:29

hejhej gumman! JAG funderar på ystad till midsommar... synd att du ska bort över yran.. när ska igentligen du o jag hänga??klem jojo

Postat av: betsy

Publicerad 2006-05-22 13:34:12

Fjortistips: "Asså det e asspännande att dricka sprit". Iaf i mitt liv. Händer tokiga saker hela tiden då..... =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dannie

En skånsk tös i Norrland, jobbar med skog men gillar bäst att vara med bästa sambon och finaste dottern!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela