dannie

Sådetså.

Nu testar vi igen!

Publicerad 2006-03-18 16:54:28 i Babbel,

Snart har jag testat mig igenom ganska många bloggar, hoppas denna är det vinnande bidraget!

Ja, så skulle jag ju ha nått att skriva också... Kan ju berätta vad som händer med Dannie just nu, inget spännande dock...

Precis: Födelsedag var det visst i torsdags, firade med tårtkalas med flickorna, och några pojkar också. Fina presenter blev det, jag älskar att få presenter!! Jag har världens bästa kompisar!

Nu: Desperat efter en ny kombo, annars kommer hyran att bli dyr ganska snart. Eller så drar jag och snabeldraken vidare till en annan lägenhet, om vi får en sådan alltså... Meckar GIS hela dagarna, men jag och Fridan är snart klara så då är jag hör och häpna ledig några dagar. Undra vad jag ska göra då?

Snart: Påsklov, då bär det av med tåget hem till Skåne. Träffa Lulle, syskonbarn och deras föräldrar, mamma och pappa (fast dom snuskisarna ska åka till Jessie på Hajaji), Andréa och en massa annat kul folk förhoppningsvis. Så fint att min frisör står på toppen av folk att träffa, där kommer min fåfänga sida fram... Men man får ju skämma bort sig själv ibland! Sen efter en vecka hemma är det en vecka i Ume, sen ska vi på klassresa! Eller studieresa ska det väl heta när man går på universitetet, i vilket fall så ska det bli kanonkul! Umgås lite med folket som man inte träffar så ofta. Kulkul!

Sommar: Ett jobb i Norrköping fick jag tag på. Jag, Johan och Emmanuel ska ut och leta spännande saker i skogen i två månader, kan det bli roligare? Ja, kanske, men det ska iaf bli kul! Och hälsa på Fredde ska jag göra, gå på lite sköna konserter, lata mig, köra en massa bil, lära mig en konstig dialekt, åka på snabbvisiter till Skåne lite då och då med mera. Sen ska jag en sväng till fjällen med mina små mullebarn som har blivit stora lufsarbarn, kul!

Så, nu vet alla. Nu ska jag gå och fira lördag, kanske blir det melodifestival ikväll?

Pussar och kramar till alla som vill ha!


Dannie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dannie

En skånsk tös i Norrland, jobbar med skog men gillar bäst att vara med bästa sambon och finaste dottern!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela