dannie

Sådetså.

Oj...

Publicerad 2006-12-07 16:20:26 i Allmänt,

...nu stal jag en sån här igen av isabel, men hon är så bra på att hitta dom här och jag älskar att fylla i dom så så är det bara. Varför har man inte mina vänner böcker på högskolan?


vad heter du? Dannie, Daniella enligt andra
i mellannamn då? Daniella faktiskt, Sandie i första namn
ålder? 24, inte längre den ungdom jag en gång var enligt fältbiologerna
vart bor du? norrland
trivs du där? för det mesta
mår du bra? jupp, ganska lycklig för närvarande
är du lunarberoende? mitt medlemskap hade visst avslutats pga viss inaktivitet, så nej
hårfärg? mörkblond med ljusa slingor
stjärntecken? fisk
brukar du läsa horoskop? nä, är lite rädd för dom
isåfall brukar dom stämma? man kan nog få dom att stämma
vad ska du göra ihelgen? liten kollektivfest, gå på skogis, dansa kanske, plugga förhoppningsvis, hänga på tomtebo
ska det bli kul? hoppas det
är du kär? jupp
har du pojk/flickvän? jo, en söt en
har du körkort? yes, används dock mer på systemet än till bilkörning
följer du nån dokusåpa? nej
vem är din favoritartist? idag john mayer
favoritskiva? min nya james morrison
vilken är din favoritfestival? det får väl bli malmö
ska du på nån i sommar? kanske den ovannämnda
vilken är din favoritlåt just nu? nynnar ganska mycket julmusik...
äger du några converseskor? jupp, stolt ägare till ett par sedan ett par månader tillbaka
isåfall vilken färg? ljusbruna manchester, snyggast i världen!
favoritdjur? vovvar
vad spenderar du dina pengar på? hyra, mat, resor fram och tillbaka till skåne
bästa konserten? timbuktus förra sommaren
senaste konserten? pinsamt men sant, Lena Ph på malmöfestivalen i somras...
kommande konserter? ingen aning
dreadlocks eller extensions? dreads, på andra
brukar du bli för full? hmm... ibland...
antal kuddar i sängen? 3
synth eller pop? pop
vilken sällskapsresa är bäst? snowroller, lätt
tror du på ufon? nope
äter du frukost? jupp, helst stående samtidigt som jag packar ihop skolväskan
tv3 eller kanal 5? båda tror jag
går du i sömnen? nope
kan du baka bullar? jupp, men inte så ofta. är dock ägare av en hushållsassistent, vuxenpoäng...
kammar du dig? jo, det behövs när man har så långt hår som mitt har blivit
är du en godisgris? jo, tyvärr
kan du knyta slipsknut? nä
bästa doktor kosmos skivan? inte den blekaste...
buss eller tåg? hmm... flyg?
har du varit med i scouterna? nope, friluftsfrämjandet!
bläck eller blyerts? blyerts, vässblyerts.
vad lyssnar du på just nu? julmusik
sängstorlek? 105, denna omaka storlek på säng. Men sover helst i någons 120
vänster eller höger? skriver med höger, äter med vänster, kliar mig i huvet med båda
håkan hellström eller lars winnerbäck? winnerbäck
vad har du för mobiloperatör? telia, det enda som funkar ordentligt i obygden
mc donald?s eller burger king? mc
favoritläsk? zingo
har du tråkigt? nä, oftast inte
nickelodeon eller cartoon network? dom som visar spongebob, men har ingen av dom
hur många timmar sover du om natten? så mycket som möjligt, satsar på 8+
räcker det? ja, när jag lyckas
är du allergiskt mot något? mjölk numera, nötter, dryga människor som inte vet när dom ska sluta prata
müsli eller corn flakes? inget, fil
äger du ett busskort? jupp, ett tiokort på ultra
te eller kaffe? te för drickandets skull, kaffe för koffeinets skull
har du något husdjur? dammråttor, kombos
bränner du cd-skivor? ibland
big brother linda eller robinson robban? bäst i världen beth?
har du någon favoritaffär? pop shop
tycker du om blodpudding? nä, blodkorv är bättre men det finns ingen ordentlig här
sommar eller vinter? sommar!! vinter, om den behagar att infinna sig så jag kan åka skidor
kan du laga mat? jupp, det tycker jag
bästa skräckfilm? lite rädd för sånt. har pinat mig igenom alla alien, det räcker för mig
har du konstig dyngnsrytm? nä
hipp hipp eller nile city? hipp hipp
kokanon dodu rorövovarorsospoproråkoketotet? nä
igentligen eller egentligen? som det ska vara, egentligen, sådetså
dricker du blå, grön eller röd mjölk? grön, valios laktosfria
har du varit utomlands? jupp
favorit på liseberg? kaninen? tycker inte om karuseller så mycket, möjligtvis tekopparna
saknar du någon? dom där hemma kanske?

nu lägger vi ner, vill du hälsa någon? andréan kanske, det var ett tag sen sist!

nu ska jag gå och fotografera mitt mästerverk så det kommer med i nästa inlägg.

pussar med pepparkakssmak till alla som vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dannie

En skånsk tös i Norrland, jobbar med skog men gillar bäst att vara med bästa sambon och finaste dottern!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela