dannie

Sådetså.

tillbaks...

Publicerad 2006-04-18 19:16:13 i Allmänt,

Hur spännande var det att lyfta från ett soligt Skåne och landa i ett dimmigt och slaskigt Ume... Och äckelföräldrarna skickar sms från soliga Maui. Nu tycker jag att det är dags för snön att smälta och det asap! Fast på tisdag lämnar jag detta slaskland igen, sådetså. Klassresa till Prag och München, eller killresan som jag och apan kallar den. Typ 30 killar och 7 tjejer, inte illa... Men när jag kommer hem ska snön vara BORTA! Får be Dan och Zandra att gå ut med blåslampan annars.

Nu ska jag plugga, väldigt spännande arbete om Vietnams skogspolitik. Nått annat kul är att jag idag inhandlade nya skalbyxor, hurra! Ingen mat resten av månaden, men jag har nya skalbyxor!

Klart slut, varulvstjut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dannie

En skånsk tös i Norrland, jobbar med skog men gillar bäst att vara med bästa sambon och finaste dottern!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela